Jak pracovat s cenou při prodeji firemním nákupčími - 1 den workshop

Obchodníci a dodavatelé. Prodáváte nákupčím?

Vím, že raději prodáváte jiným profesím. Konečným uživatelům.

Vím, že nákupčí většinou považujete za někoho, kdo chce jen nízkou cenu.

Dokonce vím, že jsou obchodníci a dodavatelé, kteří razí heslo, že procurement zkazí každý dobrý obchod.

A také vím, že se nákupčí snažíte často obejít.

A také vím, že máte poměrně zkreslené představy o práci a roli nákupu ve firmě, které limitují vaší úspěšnost obchodu s firemními zákazníky.

Myslím si, že můžete být výrazně úspěšnější. Nemyslím si to, vím to. 12 let jsem dělal šéfa nákupu velké firmy. Budoval jsem nákupní útvar.  A za 9 let již jako konzultant a lektor pracoval s desítkami (možná přes sto) nákupních týmů a kurzy mi prošlo skoro 2000 nákupčích.

Takže vím, co dělá nákup, proč to dělá, jak to dělá a jak se staví k dodavatelům a jak na něj různé postupy působí.

V praxi jsem pozoroval a studoval chování obchodníků a dodavatelů a porovnával kdo je úspěšný a proč.

Také vím, co na nákupčí funguje a co dělat, abyste zvýšili své šance na úspěch.

A jsem připraven Vám vše předat.

 

Chtěl bych Vám teď říci, proč byste měli umět prodávat nákupčím?

Počet firem, které mají nákupní útvar, se zvyšuje. Rychle. Těžko dnes najít firmu, co nemá nákupní útvar. Takže na nákupčí narazíte v nějaké formě kontaktu téměř v každé firmě.

Do budoucna je to profese, na které bude závislá vaše úspěšnost v obchodu s firemními zákazníky.

Určitě jste si všimli, že role nákupčích se mění. Posilují jejich kompetence. Jsou to oni, kdo vyjednává finální podmínky, podle jakých kritérií, a má významný vliv na to, kdo bude dodávat a za jakých podmínek. A také významný vliv na to, s kým vůbec budou jednat a koho osloví ve výběrovém řízení.

A můžete zjistit, že pokusy o jejich obcházení mohou skončit úplně jinak, než očekáváte. Špatně. Stejně skončíte u nákupčího. Jen Vaše pozice bude jo dost horší. Zbytečně.

Nákupčí pracují jinak než ostatní nakupující ve firmách. Nákup je jejich profese. Stejně jako obchod Vaše profese. Jsou stejní profesionálové jako obchodníci. Takže ovládají řadu postupů, nástrojů, metod, taktik pro vyjednávání, výběr dodavatelů a komunikaci.

Chcete-li být úspěšní v B2B obchodu, tak se bez nákupčích neobejdete. Tahle profese nabývá na významu a chcete-li prodat do firem, tak to často nejde jinak než přes nákupní útvar.

Je tedy dobré vědět jak na ně. Jak s nimi komunikovat. Pochopit jejich rozhodování, kritéria, způsob jednání. Znát jejich roli ve firmě a v celém nákupním rozhodovacím procesu.

Váš obchod se bez toho neobejde.

A navíc. Je tu ekonomické krize. Tlak na cenu, na úspory. Tvrdá jednání. Menší množství zakázek a větší boj o ně.

 

Naučím Vás prodávat nákupčím!

20 let praktických zkušeností z nákupu a práce pro mnoho desítek firem a 12 letá vlastní zkušenost z vedení nákupu je Vám k dispozici.

V době, kdy jsem vedl nákup (do roku 2011) jsem používal postupy, které dnes mnozí teprve objevují, a učil je ostatní nákupčí.

Říká se o mně, že podle „mých not“ nakupuje půlka nákupních útvarů v republice. Jistěže je to přehnané, ale 2000 absolventů mých kurzů někde je a pracují v nákupu a také šíří co se naučili mezi své kolegy ve firmě.

Byl jsem u rozvoje elektronických nákupních nástrojů, jsem spolutvůrce e-poptávek a jsem držitelem ocenění Master v soutěži Fair sourcing awards jako osobnost elektronizace nákupu v České republice. A sami musíte vidět, že elektronizace a digitalizace je dnes v nákupu silný trend. U koho jiného byste se měli učit, než u toho,  kdo dostal ocenění za jeho rozvoj a v době svého působení v nákupu byl lídrem v této oblasti.

Znám specifika jednání nákupčích. Troufám si tvrdit, že to co se učí v obecných kurzech vyjednávání, Vám s nákupčími moc nepomůže. Já Vás naučím s nimi úspěšně vyjednávat. Jako šéf nákupu jsem vedl minimálně 1500 nejrůznějších jednání s dodavateli všech typů a vím jak s nákupčími úspěšně jednat.

Nebudete první ani poslední komu jsem otevřel dveře do nákupu a zajistil výrazné zvýšení úspěšnosti obchodů s firemním nákupem. Ti nejlepší se zlepšili až o vyšší desítky procent. 

Vše co s Vámi budu sdílet je pouze a jedině praxe.  Žádné teorie, jen to co funguje a je opakovaně ověřeno. Zaručuji Vám, že se zlepšíte. Hned druhý den.

 

Proč jsem workshop připravil

Umění pracovat s cenou a požadavky na úspory bude teď alfou a omegou práce obchodníků. Už teď nákupčí firem požadují úspory a to je teprve začátek. Hlavní tlak vypukne na podzim. Bude to něco tak obrovsky rozdílného než jste doposud zažili. To, co jste dosud považovali za těžké, se Vám po podzimu bude zdát jako procházka růžovou zahradou. A srovnání s minulou krizí? 2 x horší, 5 x horší? Možná ještě více.

Nejvíce budete potřebovat znalost cenotvorby nákupu, a umět pracovat s cenou a požadavky na úspory. Nepomohou řeči o tom, že důležitá je kvalita a ne cena a levné je blbé i. A že nebudete o ceně jednat. Budette muset. 

Zapomeňte na to, co bylo v posledních 8 letech. Nic z toho neplatí. Jízda po tobogánu začíná. Budete muset tomu čelit každý den. S tím co Vás naučím, to zvládnete.

Není na co čekat. Na podzim musíte být nachystaní. Takže se uvidíme již 20. 8. 2020. Ať jste v září připraveni.

 

Obsah

Jak připravit cenovou strategii od úvodní nabídky až po finální jednání.

Jak získat sebevědomí s jistotou pro cenová jednání s nákupčími.

Jak si poradit s nejčastějšími cenovými námitkami nákupčích.

Získáte komplexní přehled o cenotvorbě ve firemním nákupu.

Cenotvorba a cenová strategie pro různé segmenty B2B obchodu.

Jak zpracovat cenovou nabídku, jak zapracovat cenu do nabídky.

Jak se tvoří kritéria pro výběr dodavatelů.

Cenové triky firemních zákazníků a jak jim čelit.

Využití necenových faktorů jako významný faktor jednání o ceně.

Postupy pro práci s typickými námitkami na cenu jako je „Je to drahé“, „Konkurence je levnější“, „Nevejdeme se do rozpočtu“, „Čekáme novou cenovou nabídku do rána, jinak jste ze hry“, a další.

Jak pracovat se žádostí o slevu či úsporu.

Cenová strategie v době ekonomické krize.

Komplexní znalosti cenotvorby (katalogové cena, otevřená kalkulace, cenové doložky, projektové ceny a další).

+

Odpovědi na dotazy a vaše situace z praxe.

 

Cena

Kolik zaplatíte, záleží na Vás.

Při registraci a platbě do 31. 7. 2020 – cena 4800,-

Při registraci a platbě po 31. 7. 2020 -  cena  5800,-

Nebo si vyjednejte se mnou svoji cenu. Nejprve mi napište. Argumenty, důvody proč bych měl s Vámi o ceně jednat a co máte na výměnu. Pak si zavoláme a budeme vyjednávat.

Celkový počet míst je 16. Pro vyjednání vlastní ceny je vyčleněno 8 míst. Můžete začít s trénováním cenového jednání ještě před workshopem.

 

Pro účastníky, kteří chtějí získat více je zde

VIP mentoring 

Zahrnuje -

  • Účast na workshopu Jak pracovat s cenou s firemními nákupčími. 
  • Do 2 měsíců po workshopu online či telefonické konzultace v rozsahu 5 hodin (případně emailem, kdy se počítá čas, který nad odpovědí strávím do celkového limitu hodin). Možno vybrat v časech rozsahu dle dohody (po 10 minutách o třeba po několika hodinách). Témat volíte vy.
  • 1 trénink cenového vyjednávání se mnou jeden na jednoho v rozsahu 2 – 3  hodiny u mě (okres Rokycany). S natáčením rozborem, analýzou a osobním vyjednávacím know how.

Cena VIP mentoringu (účast na workshopu Jak pracovat s cenou s firemními nákupčími, , 5 hodin konzultací, 1 x individuální trénink, bonusové materiály pro obchodníky i nákupčí).

Zvýhodněná cena VIP mentoringu je 19500,- (Přiotm běžná cena všech částí je v souhrnu 27800,-).

Z kapacitních důvodů počet omezen na 5.

Platí do 31. 7. 2020 nebo do vyčerpání počtu míst.

Pokud máte zájem o mentoring, napište mi nebo zavolejte. 

Využití VIP mentoringu je spojeno výhradně s účastí na workshopu.

 

Určeno pro

Určeno pro všechny B2B obchodníky, dodavatele, kteří prodávají firemním nákupčím nebo se chtějí naučit prodávat firemním nákupčím. 

 

 

Cena obsahuje

Účast na workshopu 1 den od 9:00 do 16:00.

Materiály k workshopu.

Občerstvení během workshopu.

 

Lektor

Ing. Karel Otýs, lektor firemního nákupu a B2B obchodu s vlastní dlouholetou úspěšnou praxí v oboru.

 

Jak se  přihlásit

Pro registraci využijte prosím registrační formulář na konci popisu kurzu v katalogu kurzů na adrese www.otys-consulting.cz . Registrace lze provést i e-mailem nebo telefonicky na níže uvedených kontaktech.

Po provedení registrace obdržíte zálohovou fakturu se splatností před zahájením kurzu.

 V případě, že pro Vaše rozhodnutí o účasti potřebujete podrobnější informace o programu, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.

 

Pořadatel kurzu

Pořadatelem kurzů je Ing. Karel Otýs 

Adresa sídla: Mešno č.ev. 21, 33843 Mešno.

IČO 41680341

 

Kontakty

Kontaktní osoba ing. Karel Otýs

Tel.: 602447905

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

web: www.otys-consulting.cz

 

Pokud mě chcete mít jen pro sebe, mít individuální péči nebo chcete workhsop jako firemní pro Váš tým, je zde pro Vás.

Workshop na zakázku

Pokud nechcete sdílet workshop s ostatními a chcete mě mít jen pro sebe nebo svoji firmu tak mi zavolejte nebo napište. Budeme vyjednávat o obsahu, formě i ceně.  Termíny možné i o prázdninách za prázdninové ceny.

 

 

Pokud máte jinou představu o spolupráci tak volejte a pojďme vyjednávat.

Podrobnosti k události

Datum konání 20-08-2020 9:00
Konec 20-08-2020 16:00
Kapacita 16
Cena pro jednotlivce 4800,- Kč Nejsem plátce DPH
Místo konání Pronájem Klimentská
  • Ing. Karel Otýs

    Mešno č.ev. 21, 338 43 Mešno, T.: +420 602 447 905, E.: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
    IČ: 41680341

    icon facebook icon linkedin

    ochrana osobních údajů
    obchodní podmínky

novinky e-mailem

Zadejte svoje jméno a e-mail a těšte se na pravidelnou dávku rad, tipů a doporučení pro Váš úspěšnější nákup a obchod.

captcha 

napište mi

Tuto položku je nutné vyplnit.
Tuto položku je nutné vyplnit.
Napište nám prosím zprávu.
Invalid Input