B2B obchod - jak na firemní nákup - nákupní rozhodování

Role firemního nákupu a nákupčích a jejich vliv na nákupní rozhodování roste. Každý B2B obchodník se stále více setkává a jedná s firemními nákupčími. Umět komunikovat a jednat s firemním nákupem, znát jejich uvažování, preference a postupy je nezbytnou součástí úspěchu v obchodu. Kurz Vás naučí nejen „jak na firemní nákupčí“, ale jak být úspěšnější v současném B2B obchodu.

Kurz je jeden z modulů Akademie B2B obchodu a lze ho absolvovat v rámci cyklu i jako samostatný kurz.

Cíle

  • Získat kompaktní a okamžitě v praxi využitelné návody a postupy jak komunikovat s firemními nákupčími.
  • Stát se úspěšnější v uzavírání obchodů s firemním nákupem.
  • Osvojit si  fungující metody pro obchod firemními zákazníky na základě poznání jejich preferencí a způsobu rozhodování.

Obsah

  • Co se děje uvnitř firmy zákazníka před nákupem.
  • Změny v nákupním rozhodování a procesu u firemních zákazníků.
  • Posilování úlohy firemního nákupu.
  • Co firemní nákup očekává od dodavatele. Užitek dodavatele pro nákup.
  • Jak si nákup připravuje zadání pro dodavatele.
  • Komoditní rozhodování nákupu a postupu při výběru dodavatele a jednání s ním.
  • Postupy firemního nákupu při VŘ, poptávce a e-aukci a co to znamená pro dodavatele.
  • Jak vznikají hodnotící kritéria nákupu pro hodnocení nabídek a podle čeho se rozhoduje při výběru.
  • Preferované formy komunikace. Co dělat a co ne.
  • Typy nákupčích dle oboru, typu nákupů, velikosti firem a dalších kritérií.

Určeno pro

Prodejce, obchodníky a všechny, kdo jsou součástí procesu obchodu s B2B zákazníkem.

Cena

Cena kurzu je 4 200,- Kč. Pořadatel není plátce DPH.

Při účasti na celém cyklu platí speciální cena - viz kurz Akademie B2B obchodu.

Co obsahuje cena kurzů

Cena kurzu obsahuje:

Kvalitní vzdělání v daném tématu a odborníkem z praxe.

Materiály, které dostanete na kurzu..

Neomezené množství chutné vody, kávy, čaje během celého dne.

Budete-li chtít stvrdit absolvování vzdělání, připravíme pro Vás certifikát.

Lektor

Ing. Karel Otýs, lektor firemního nákupu a B2B obchodu s vlastní dlouholetou úspěšnou praxí v oboru.

Místo konání kurzů

Kurzy se konají na adrese Klimentská 50, Praha v příjemně útulném prostředí společnosti Pronájem Klimentská.

Dopravní spojení je uvedeno na stránkách www.pronajemklimentska.cz

Harmonogram konání kurzů

Kurzy začínají v 9:00 a končí v 16:00. Příchod do školící místnosti je možný 30 minut před zahájením a nutný do 30 minut po skončení kurzu.

Jak se na kurzy přihlásit

Pro registraci využijte prosím registrační formulář na konci popisu kurzu v katalogu kurzů na adrese www.otys-consulting.cz . Registrace lze provést i e-mailem nebo telefonicky na níže uvedených kontaktech.

Po provedení registrace obdržíte zálohovou fakturu se splatností před zahájením kurzu.

 V případě, že pro Vaše rozhodnutí o účasti potřebujete podrobnější informace o programu, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.

Pořadatel kurzu

Pořadatelem kurzů je Ing. Karel Otýs

Adresa sídla: Mešno č.ev. 21, 33843 Mešno.

IČO 41680341

Nejsem plátcem DPH.

Kontakty

Kontaktní osoba ing. Karel Otýs

Tel.: 602447905

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

web: www.otys-consulting.cz

Podrobnosti k události

Datum konání 24-10-2019 9:00
Konec 24-10-2019 16:00
Kapacita 10
Cena pro jednotlivce 4 200 Kč
Místo konání Pronájem Klimentská
  • Ing. Karel Otýs

    Mešno č.ev. 21, 338 43 Mešno, T.: +420 602 447 905, E.: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
    IČ: 41680341

    icon facebook icon linkedin

    ochrana osobních údajů
    obchodní podmínky

novinky e-mailem

Zadejte svoje jméno a e-mail a těšte se na pravidelnou dávku rad, tipů a doporučení pro Váš úspěšnější nákup a obchod.

captcha 

napište mi

Tuto položku je nutné vyplnit.
Tuto položku je nutné vyplnit.
Napište nám prosím zprávu.
Invalid Input