Základy vyjednávání v nákupu - jak úspěšně vyjednávat s dodavateli

Každý nákupce vyjednává s dodavateli. O rámcové smlouvě, o cenách, o tom jak dodržet termín dodání, jak vyřešit reklamaci, o úrovni kvality, balení, dopravě, o tchnickém řešení.

Znát základy vyjednávání s dodavateli je nebytnost, bez které nelze práci nákupce kvalitně vykonávat.

Přijďte se naučit nezbytným základům vyjednávání pro Vaši každodenní práci na jakékoliv pozici v nákupu.

Přijďte si vytvořit své osobní vyjednávací menu, které se stane Vaši jednoduchou a přitom účinnou pomůckou a zlepší Vaše výsledky ve vyjednávání.

Cíle

  • Naučit se používat účinné vyjednávací taktiky a postupy pro zlepšení výsledků vyjednávání s dodavateli.
  • Zdokonalit se v přípravě na vyjednávání a tím posílit svou pozici ještě před zahájením jednání.
  • Naučit se využívat psychologii osobnosti a vlastnosti různých osobnostních typů u sebe i dodavatelů.

Obsah

  • Jak zvolit tu nejlepší vyjednávací strategii.
  • Výborná příprava jako podmínka pro úspěšné vyjednávání.
  • Strategie a postupy vyjednávání pro časté i méně časté nákupní situace.
  • Jak na komplikovaná vyjednávání (jednání s monopolními dodavateli, zablokovaná jednání, vyjednávání pod tlakem, jednání ve slabé vyjednávací pozici, krizová vyjednávání o termínech).
  • Práce s cenou a dalšími parametry jednání, vyjednávání o celkových nákladech.
  • Komunikační dovednosti, využití osobnostního typu a další nezbytná vyjednávací dovednosti.

A navíc exkluzivně u nás

Získáte překvapivě jednoduchou, ale účinnou pomůcku pro zvýšení úspěšnosti Vašich vyjednávání. Tzv. Vyjednávací menu, které Vám umožní koncentraci Vašeho vyjednávacího know - how na jednom místě a jeho využití kdykoliv budete potřebovat. Váš tahák pro vyjednávání budete mít vždy při sobě.

Pro koho je kurz určen

Pro nákupčí, manažery nákupu a všechny další profese co se podílí na nákupu od dodavatelů. Pro všechny ve firmě co vyjednávají s dodavateli.

Způsob vedení kurzu

Výklad, diskuse, workshop, praktické příklady lektora i účastníků.

Kdy a kde se kurz koná

Kurz se koná 13.11. 2018  v Praze, Pronájem Klimentská,

Klimentská 50, Praha 1.

Časový harmonogram 9:00 - 16:00.

Cena

Cena kurzu je 5900,- bez DPH. Pořadatel je plátce DPH.

Cenová zvýhodnění

2 účastníci kurzu z jedné firmy 10 % sleva. 3 a více účastníků kurzu z jedné firmy 15 % sleva.

Jeden účastník přihlášený na dva kurzy 10 % sleva. Jeden účastník přihlášený na tři a více kurzů 15 % sleva.

Slevy se nesčítají, uplatní se vždy ta výhodnější.

Při účasti na celém cyklu 5 kurzů platí speciální cena - viz kurz Akademie firemního nákupu.

Co obsahuje cena kurzu

Účast na kurzu.

Podrobné a tištěné materiály pro účastníky.

Oběd a občerstvení po dobu celého kurzu.

Jak se na kurz přihlásit

Pro registraci využijte prosím registrační formulář na konci popisu kurzu, nebo napište na níže uvedený email. Po provedení registrace obdržíte  zálohovou fakturu se splatností před zahájením kurzu. Její uhrazení je podmínkou účasti.

 V případě, že pro Vaše rozhodnutí o účasti potřebujete podrobnější informace o programu, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.

Pořadatel kurzu

Amplio, s.r.o., Mešno č.ev. 21, 33843 Mešno.

Lektor

Ing. Karel Otýs, lektor firemního nákupu a B2B obchodu s vlastní dlouholetou úspěšnou praxí v oboru

Osvědčení o absolvování kurzu

 Všichni účastníci kurzu obdrží písemné osvědčení o jeho absolvování.

 Kontakt

Amplio, s.r.o.

Mešno č.ev. 21, 338 43 Mešno

Jednatel Ing. Karel Otýs

www.amplio.cz

www.otys-consulting.cz

Tel.: +420602447905

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Podrobnosti k události

Datum konání 13.11.2018 09:00
Konec 13.11.2018 16:00
Kapacita 8
Cena pro jednotlivce 5 900 Kč
Místo konání
Pronájem Klimentská
Klimentská 50 Praha, Středočeský 11000 Czech Republic
Pronájem Klimentská
5 900 Kč 8