Efektivní a výkonný nákupní proces - jak efektivně spolupracovat na nákupu mezi útvary ve firmě - 1 den - 100 % garance konání

 Význam spolupráce mezi nákupem a jeho partnery ve firmě neustále roste. Kvalita, efektivita a výsledek nákupu závisí na tom jak útvary spolupracují, jak je tvořeno zadání, kolik je na nákup času a jaká pravidla platí a jak se respektují.

Přijďte se naučit jak využít spolupráci uvnitř firmy pro co nejlepší výsledek nákupu v souladu s cíli firmy.

Odstraňte zbytečné bariéry uvnitř společnosti pro Váš lepší nákup.

Cíle

  • Umět nastavit a uvést do praxe pravidla efektivního a výkonného procesu nákupu.
  • Získat návod na definitivní a optimální vyřešení formy a obsahu komunikace mezi nákupem a interními klienty.
  • Naučit se prezentovat a prodávat výsledky práce nákupu dovnitř společnosti.

Obsah

  • Nastavení a efektivní výkon nákupních činností.
  • Kdo a jak ovlivňuje nákupní proces, jak správně nastavit spolupráci útvarů.
  • Práce s nákupním požadavkem jako klíčovým podkladem pro nákup.
  • Přehled metod výběru dodavatele a získání optimálních nákupních podmínek pro různé nákupní situace a kategorie položek.
  • Elektronizace nákupu – trend k zefektivnění výkonu nákupních činností.
  • Jak vyřešit komunikaci různých útvarů firmy s dodavateli, abyste neoslabovali svoji pozici ve vyjednávání.
  • Využití, prezentace a prodej výsledků nákupu pro plnění cílů celé firmy.

A navíc exkluzivně u nás

Návod na sestavení mapy interních partnerů nákupu, poznání jejich preferencí a nastavení optimální formy, obsahu a pravidel komunikace a předávání informací oběma směry. Ojedinělé know-how , pomocí kterého jednoduše a efektivně nastavíte oboustrannou komunikaci mezi nákupním útvarem a jeho partnery s cílem maximalizace využití potenciálu všech útvarů a respektování firemních priorit.

Pro koho je kurz určen

Pro nákupčí, manažery nákupu a všechny další profese co se podílí na nákupu od dodavatelů. 

Způsob vedení kurzu

Výklad, diskuse, workshop, praktické příklady lektora i účastníků.

Kdy a kde se kurz koná

Kurz se koná 25.9. 2018  v Praze, Pronájem Klimentská,

Klimentská 50, Praha 1.

Časový harmonogram 9:00 - 16:00.

Cena

Cena kurzu je 5900,- bez DPH. Pořadatel je plátce DPH.

Cenová zvýhodnění

2 účastníci kurzu z jedné firmy 10 % sleva. 3 a více účastníků kurzu z jedné firmy 15 % sleva.

Jeden účastník přihlášený na dva kurzy 10 % sleva. Jeden účastník přihlášený na tři a více kurzů 15 % sleva.

Slevy se nesčítají, uplatní se vždy ta výhodnější.

Při účasti na celém cyklu 5 kurzů platí speciální cena - viz kurz Akademie firemního nákupu.

Co obsahuje cena kurzu

Účast na kurzu.

Podrobné a tištěné materiály pro účastníky.

Oběd a občerstvení po dobu celého kurzu.

Jak se na kurz přihlásit

Pro registraci využijte prosím registrační formulář na konci popisu kurzu, nebo napište na níže uvedený email. Po provedení registrace obdržíte  zálohovou fakturu se splatností před zahájením kurzu. Její uhrazení je podmínkou účasti.

 V případě, že pro Vaše rozhodnutí o účasti potřebujete podrobnější informace o programu, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.

Pořadatel kurzu

Amplio, s.r.o., Mešno č.ev. 21, 33843 Mešno.

Lektor

Ing. Karel Otýs, lektor firemního nákupu a B2B obchodu s vlastní dlouholetou úspěšnou praxí v oboru

Osvědčení o absolvování kurzu

 Všichni účastníci kurzu obdrží písemné osvědčení o jeho absolvování.

 Kontakt

Amplio, s.r.o.

Mešno č.ev. 21, 338 43 Mešno

Jednatel Ing. Karel Otýs

www.amplio.cz

www.otys-consulting.cz

Tel.: +420602447905

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Podrobnosti k události

Datum konání 25.9.2018 09:00
Konec 25.9.2018 16:00
Kapacita 8
Cena pro jednotlivce 5 900 Kč
Místo konání
Pronájem Klimentská
Klimentská 50 Praha, Středočeský 11000 Czech Republic
Pronájem Klimentská
5 900 Kč 7